Ångest eller Panikattackt?!

Hade nyss en ångest/panikattack, det var någon form av blandning, det är lite bättre nu, och för att avleda tankana skriver jag. Det är det ända som hjälper, om jag har tur. Jag tror jag är på väg att bryta ihop. Jag skakar, gråter och det känns som om jag ska spy, samt hubvudvärk. Jag vet inte hur länge till jag kan göra detta utan att bryta ihop bland folk. I Fredags var en annan sak, situationen var annorlunda då. I helgen hade jag också attacker, men dolde det för mina föräldrar. Idag bröt jag ihop framför dem, de trodde bara jag var arg på min bror eller nått. Funderar på att kontakta skolkuratorn, eller något liknande. Men jag kan verkligen inte prata med folk, jag försöker öppna mig för folk, försöker prata, men jag vet ju inte vad felet är, och hur ska jag kunna lista ut det!? Hur ska jag kunna berätta för någon varför jag mår dåligt när jag inte vet det själv!?
Jag bara orkar inte, och jag önskar att jag kunde slippa allt, men jag vill verkligen inte, jag kan inte, jag har allt framför mig, men vad ska jag göra? jag vet inte hur man gör för att vara glad, jag vet inte hur man gör för att må bra! Jag har ingen jävla aning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: