...

ibland vet jag inte om jag förtjänar att leva, och trots att jag kanske inte borde skriva det här har jag många gånger planerat hur ett självmord ska gå till, och tänkt ut en begravning, mmmh, jag är normal, ja. Men i alla fall, jag kommer antagligen inte ta självmord, men tänk bara va skönt att få slippa le och träffa folk, alltså, folk man känner. Tänk på hur ledsna alla skulle bli, jag kan inte låta bli att le. Sen skulle de undra varför och gå igenom min sökhistorik på datorn, men det enda av intresse skulle möjligen vara det här. Jag föredrar att skriva mina tankar på papper, som jag river sönder eller eldar upp, under säkra omständigheter ofc, jag skulle aldrig villja orsaka en skogsbrand eller liknande! omg, jag låter så jäkla prydd nu, och det är också det folk tror att jag är. Men jag är åandra sidan inte alls som de tror. de ser bara den tysta blonda tjejen som aldrig talar om sprit eller rökning. De tror att jag aldrig har druckit eller rökt, eller gjort nått sånt alls, ganska löjligt att folk tror att de känner mig men egentligen inte vet ett piss! Inte ett jävla skit, för jag vågar inte öppna mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: