mmmh

Jag mår verkligen helt fucking piss, dels för att jag antagligen kommer bli sjuk, mitt huvud värker, och det känns som om det ska sprängas! Och jag mår illa...Mmmh, mys<3
Och sen på andra sätt också, mer personliga som jag inte orkar skriva om nu,för jag håller helt enkelt på att somna!

Idag har jag skickat in en ansökan så jag kanske får vara crew på olika festivaler i gbg i sommar, och jag hoppas verkligen att jag får det! Jag har nämligen inga planer för sommaren förutom sommarjobba! Jag kanske till och med får två eller fler sommarjobb i år, jag har redan ett, men ska söka av komunen också, och sedan finns det ett till jobb jag alltid har, men de har inte hört av sig än!
Fatta va kul och vara fuktionär på typ picknick festivalen!?

Omg, bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: