Socialt-handikappad?

Ibland tror jag att jag är socialt hadikappad. Jag har inte socialfobi eller något sånt, jag är bara oförmögen att hålla i gång ett samtal, med de allra mesta människor. Jag kan inte ens hålla i gång ett samtal med mina närmsta vänner, eller ja...alltså de jag kallar vänner! Det är så sjukt jobbigt att dag efter dag uppleva de pinsamma tystnaderna som du är medveten om att du själv har skapat! Varför ska aalla andra vara så jäkligt bra på att hålla i gång samtal och inte jag? Jag älskar ju att träffa nya människor! Faktum är att jag har enklare att öppna mig för människor jag inte känner och jag kan berätta saker som inte någon vet om mig, men när det gäller att berätta något för mina vänner är det som om jag tappar talförmågan och inte ett ljud kommer över mina läppar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: