Tiden går

 
Yeah,tiden går fortare nu, och det tycker jag som bara är 15 år! ett år känns som ingenting, och veckorna bara flyger förbi, hur sjutton blir det när man blir äldre?! Och med julafton, den glädjen dagen innan och på julaftons morgon bli aldrig den samma och jag saknar så sjukt mycket att vara fem år och det största problemet var att jag inte fick bratz dockor! Jag vill inte vara 15 år, och bekymmra mig för att jag inte har haft en pojjkvän, att jag antagligen inte kommer ha sex i år, och att jag bara kysst två personer! Okej, en del i min ålder har inte kysst någoon, men vad spelar det för roll? jag vill ha en pojkvän, och jag vill någon att mysa med, ska d
 
et vara så jäkla svårt att fixa eller!?
Okej, det där är jäkligt patetiska problem, och jag har problem som är värre än det, men jag talar inte om de här, för det kan hända att någon jag faktiskt känner hittar den här bloggen, and that would be bad!

Whatever dude, I just want to be loved!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: